onsdag 5 november 2014

This is Sweden...

a part of it.../en liten bit av Sverige...
men när det kommer till kanelbullar så kan jag aldrig bara ta -en liten bit- jag kan på någotvis inte njuta om jag bara äter en, en är alldeles för fjuttigt, för mig. Jag vågar inte tala om hur många jag kan sätta i mig.../ I can nerver take just a little bite when it comes to cinamon rolls, there is no delight to have just a little bite. I have to eat a whole lot of cinamon rolls. I do not dare to tell you how many...



hemmagjorda dalahästar på spiselkransen/home made dalahorses on the mantel piece...


I skogen om hösten & där skymtar ett 1700 tals hus bakom äpplena/in the forest during fall & behind the apples there is an old house from the 1700...


ut i Stockholm vill jag vara/Stockholm is so pretty....


Dramaten är en magisk plats/The Royal Dramatic Theatre is a magic place...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar