tisdag 4 november 2014

Hippien i mig/The hippie in me...

har utvecklats med åren. Under min uppväxt var det viktigt att hålla sig innanför ramarna. Iklädd en liten brun sammetshatt och en oerhört fin men tung, grå-melerad kappa, tittade jag ut över det som då var min värld och konstaterade - här blir det svårt att andas! Och det blev det.... ett tag. Nu vet jag lite bättre hur det där med andningen fungerar.../has developt over the years. It was very important to keep one self with in "the frame" during my childhood. While wearing a little brown velvet hat and a very nice but heavy, grey coat, I looked out over my world at the time and noted- it is going to be hard to breath here! And it became hard...for a while. Now I know better how it works with breathing...Snore and Peace...

me & my hubby...


tea for two...


my cool kjol...


Snore & Peace and War & Peace...


this is not a brown velvet hat nor a heavy little coat!!!



Peace...





Love...


Understanding...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar