onsdag 26 november 2014

Onsdagar är min Djurgårdsdag...Wednesdays are the days for going out to Djurgården...


Innan teaterlektionerna, hann jag slinka in på Skansenbutiken. Det är ett sådant där ställe som får mig att känna mig lite förr i tiden... det är härligt! Julpynt i långa banor. Strå, järn, stickat, silver, tenn, och trä. Köpte med mig årets burk med pepparkakor från Arbrå ångbageri. 
Before my drama classes, I had a few minutes to go in to the Skansen shop by the open air museum Skansen in Stockholm, a favorite! It's one of those locations where I feel a little old fashioned....it's greate! Christmas things every where that are made by straw, iron, knitted things, tin and wood. I bought the yearly package of gingerbread for 2014.








Väl på jobbet, i detta vackra hus. Workshop med julen som tema...
At work, in this beautiful house, we hade a Christmas inspired workshop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar