tisdag 18 november 2014

Det här är min man.../This is my husband...


han är mycket förtjust i hattar...
he is very fond of hats...


han har många, många hattar...
he has a lot of hats, quite a collection...



han är en hängiven fotbolls fan, man kan säga att han älskar fotboll, amerikansk fotboll...och laget heter- The Green Bay Packers...
he is a devotional football fan, you can say that he loves football, American football...and the team is -
The Green Bay Packers...


så här kan det se ut när vi handlar, jag köper grönsakerna och min man köper glass...min man längtar ofta efter ameikanska pannkakor och munkar när vi ska äta frukost...min man är amerikan så det är ju inte så konstigt...
this is what it sometimes looks like when we are out shopping, I'm buying the veggies and my husband 
buys the ice cream...my husband is often longing for American pancakes and donuts when we are having breakfast...my husband is American so, it is not so strange...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar