onsdag 10 december 2014

Jag tog en liten sväng...I went in...

in på det som en gång var gamla fina biograf Röda Kvarn. Jag tänker att det borde finnas andra lokaler att placera en stor amerikansk butikskedja i, än just här. Det var en gång en mycket vacker biograf...
Jag tänker att, jag önskar att mina barn hade fått gå på bio här, att de skulle fått uppleva den där riktiga bio-känslan som inte infinner sig på de nya jätte biograferna...den sista filmen jag såg här var- 
Så som i himmelen...
here, it use to be one of Sockholms oldest cinemas, Röda Kvarn, but now, it is turned in to just another store for clothes... 
I wish my children would have been able to experience this movie theatre... the last movie I saw here 
was- As it is in Heaven...







1 kommentar:

  1. Jag tycker det är så tråkigt hur gamla, vackra lokaler och hus får bli just en sån sak, en stor butikskedja.
    Det borde få finnas kvar som det var.
    Och skapa minnen för flera.

    SvaraRadera